Özlük haklarınız veya kişilik haklarınızla ilgili bir ihlal hissettiğiniz her durumda;
Bize Ulaşın
Şikayet ve öneriler için ombudsman@topkapi.edu.tr ve/veya ombudsmanofis@topkapi.edu.tr mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Ombudsmanlığına İletilen Bir Konunun Çözüm Süreci Nasıl İlerler?
• Ombudsmanlığa iletilen dilek, talep ve şikâyetler Ofis (Çalışan ve Öğrenci Memnuniyeti Komisyonu) tarafından incelenir.
• Yapılan gerekli araştırmalardan sonra üniversitenin kural ve prosedürlerine uygun olarak seçenekler değerlendirilir.
• Uygun görüldüğü takdirde Çalışan/Öğrenci direkt konunun muhatabı birime yönlendirilir.
• Muhatap birimle iletişime geçilerek iletilen durum hakkında bilgi ve fikir alışverişi yapılır. Buna bağlı olarak Çalışan/Öğrenci en kısa sürede dilek, talep ve şikâyetiyle ilgili bilgilendirilir.
• Karar aşamalarında Ombudsmanlık diğer birimlere çözüm ve yol gösterme açısından önerilerde bulunabilir.