Türkçe:
Sempozyum Katılım Koşulları
Sempozyuma bildiri sunmak ve oturumlara dinleyici olarak katılmak ücretsizdir ancak kayıt formunu doldurmanız ve sympandemic21@topkapi.edu.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.
Bildiri Özeti Gönderimi ve Değerlendirme Süreci
Sempozyum konuyla ilgili çalışmalar yapmış tüm yerli ve yabancı araştırmacılar ve akademisyenlere açıktır. Katılımcılar yaklaşık 250-300 kelimeden oluşan ve hedef, metot, kaynak ve muhtemel bulgular içeren bir araştırma makale özetini Türkçe ve İngilizce olarak 15 Nisan 2021 tarihine kadar sympandemic21@topkapi.edu.tr adresine gönderebilirler.
Çalışmanın başlığı bold/kalın yazılmalı, büyük harf kullanılmalı, metin hizalaması ortalanmış olmalı, yazarın adı hemen altında sağda olmalıdır. Akademik unvan, kurum ismi ve e-posta adresi sayfanın altında numaralandırılmamış bir dipnotla belirtilmelidir.
Sempozyum şartlarına uygun, bilimsel koşulları tamamlamış ve çalışmanın orijinaline sahip olan özetler Bilimsel Danışma Kurulu ve organizasyon komite üyeleri ile değerlendirilecektir. Komite üyelerinin değerlendirmeleri onaylanmıştır/revize edilmiştir/reddedilmiştir şeklinde olacaktır. Onaylanan çalışmalar 30 Nisan 2021 tarihinde tebliğ edilecektir. Sempozyum bildiri özetleri kitabında basılacaktır.
English:
Terms and Conditions of Participation
No participation fee is required to submit a paper to the symposium and attend the sessions as a listener, but you must fill in the application form in ANNEX 1 and send it to sympandemic21@topkapi.edu.tr.
Submission of Abstract and Evaluation
The symposium is open to all native and foreign academicians and researchers involved with the subject matter. Participants should send approximately 250 to 300-word research paper proposals, which should detail goal, method, sources used and possible findings, as an e-mail attachment to sympandemic21@topkapi.edu.tr no later than April 15th, 2021. The heading of the study must be written in bold, using capital letters; the text alignment should be central and the name of the author should be placed just below, to the right. The academic title, institute and e-mail should be given in an unnumbered footnote at the bottom of the page.
Submitted proposals will be evaluated by the Scientific Advisory Board and Organization Committee Members who will take into account the terms of the symposium, compliance with the scientific conditions and the originality of the study. Committee members will conclude their evaluation as: approved / to be revised / rejected. The authors of the approved papers will be notified on April 30th, 2021.